Friday 4 March 2011

Fish_and_Chips

 
 There is something about this English dish that I cannot explain but I do like it. I don´t have it often which it makes it more special. Moreover, my partner told me recently that "Fish&Chips" on Friday´s lunch is a tradition, so I wanted to try it myself and today I approached a local shop that normally is full of people at lunch time, so means to me that they should be doing good stuff. Indeed, after eating with peace my dish... I can say that this was one of my best "Fish&Chips" in the UK as long I can remember now... Bon Apetit!


Hay algo especial en este plato Inglés que no puedo explicar pero que me gusta. No suelo comerlo a menudo, cosa que lo hace más especial. Además, recientemente mi novio me dijo que "Fish&Chips" es una tradición en los almuerzos de los viernes, así que hoy me he decidido a ir a una de las tiendas locales y degustarlo. Es una pequeña tienda que está en el centro del pueblo y que normalmente está bastante concurrida, lo que me da que pensar que hacen cosas buenas.
Ciertamente, después de comerme tranquilamente mis "Fish&Chips"... puedo decir que ha sido uno de los mejores que he comido en UK desde hace tiempo, tanto que no puedo ni acordarme ahora... Buen provecho!

No comments:

Post a Comment